Došlo je novo vrijeme, novih klijenata u salonu, nove generacije koje imaju neke sasvim nove i drugačije navike i očekivanja. U skladu s time treba pratiti i salon budućnosti, vaš salon koji će biti opremljen na način koji će osvojiti nove generacije klijenata.
Kod projektiranja salona više je segmenata koji se obavezno trebaju uzeti u obzir te isplanirati točno ono što je neophodno za nove generacije klijenata. Potreba za unapređenjem i praćenjem trendova, vidimo i u drugim dijelovima života, kroz nabavu novog automobila, mobitela, televizora, kućanskih aparata i sl gdje se uvijek teži novim i boljim proizvodima. To razmišljanje trebamo primijeniti i kod uređivanja novog salona, uložiti u ono što vam na više godina može opravdati taj ulog kroz porast broja novih klijenata, stabilnosti poslovanja i na kraju zadovoljstvu vaših klijenata.
Novi 2021 trend za posebnu 21 godinu u 21. stoljeću donosi nam salon organiziran po zonama koji dodatno osiguravaju klijentima privatnost, ali i distanciranost, te kroz vašu bolju posvećenost klijentu pruža bolji osjećaj. Minimalistički pristup čistih i jasnih linija omogućuje izgled salona koji obiluje čistoćom i prostranošću.
Kao idealan primjer čistih i jasnih linija vidimo u primjeru salona koji je implementirao okrugla ogledala s LED rasvjetom MINIMAL OBLO, koja diže ambijent te pridonosi luksuznom izgledu salona. Radna mjesta su dovoljno izdvojena da čini bolju privatnost. Color Bar kao važno mjesto salona za bojanje, koje je organizirano i povezano s dijelom za pranje kose.
Niz glavopera/praonika složena na način koji poboljšava rad uz police koje osiguravaju dobro organizirani raspored proizvoda. Dio za muškarce vidimo kao posebno organizirani odjeljak s barber stolcima i radnom jedinicom za uređivanje.
Ako salon dopušta svojim prostorom uvijek je dobro osigurati prostor za make-up za danas zahtjevnije klijente ili odjeljak za manikuru za totalno look. Raspored i način projektiranja treba biti složen da klijenta vodi kroz salon za potpunu uslugu pa sve do blagajne i maloprodaje na samom izlazu. Danas je standard da klijent treba imati mogućnost i kupiti za doma one preparate koji su mu u uljepšavanju bili primijenjeni.
Vaš klijent izlazi s osmjehom i odličnim osjećajem nakon posjeta u vašem salonu.