DOSTAVA

Dostavu robe radimo putem GLS dostavne službe na vašu adresu, osim frizerskog namještaja izvan Zagrebačke županije koju plaća kupac ukoliko nije drugačije dogovoreno.

Naručeni proizvodi u pravilu se dostavljaju do ulaza u objekt. Ukoliko se radi o zgradi, dostavna služba ili dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Veliki gabaritni uređaji dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske uključujući i otoke.

Dostava koja se vrši putem GLS dostavne službe traje unutar 1-3 radna dana na području Republike Hrvatske, za otoke i Dubrovačko područje maksimalno do 5 radnih dana, prema rasporedu dostave osim za proizvode u čijoj je specifikaciji drugačije navedeno i/ili za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave.

Proizvodi su uvijek zapakirani za transport tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja o čemu je dostavljač dužan sastaviti zapisnik.

Sve druge eventualne nepravilnosti potrebno je prijaviti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na naš mail ili telefon. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi, a kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ukoliko kupac kod dostave nije reagirao na oštećenje robe, naknadno nije moguće reklamirati oštećenje robe tijekom dostave dostavnoj službi.

Nedostatak ili manjak proizvoda i dijelova mora se prijaviti odmah po primitku pošiljke ili najkasnije sedam dana od preuzimanja. Naknadne prijave nedostatka proizvoda ili dijelova izvan navedenog roka ne možemo uzeti u obzir.