• O label.m-u

    label.m je nagrađivani pobjednik te modno-nadahnut razvio je paletu proizvoda za njegu kose od strane profesionalnih stilista pod kreativnim okom dinamičnog međunarodnog umjetničkog tima na čelu s Tonijem Mascolo & Sacha Mascolo-Tarbuck. Naša misija je potaknuti i njegovati kreativnost i osobnost među našim profesionalnim stilistima i klijentima širom svijeta.

  • Moda

    label.m premošćuje jaz između mode i frizerstva te kao pioniri stvaraju nove trendove u njezi kose i novaciji proizvoda svake sezone. label.m se koristi u backstageu na Fashion Weeku u 70 + showova godišnje. Do sada smo radili s nekim od najvećih imena u industriji te su pokrenute mnoge ekskluzivne suradnje brenda s ključnim britanskim talentima : Giles-om i Todd Lynn-om.

  • Proizvodi

    label.m je brend zamišljen u salonu, a ne u laboratoriju. Dinamična, nagrađivana, modna kolekcija voljena je od stručnjaka i klijenata diljem svijeta. Pokrenuta u 2005 s 15 prepoznatljivih proizvoda, trenutna kolekcija label.m proizvoda uključuje ukupno njih 61, kategoriziranih u jednostavan 4C sustav: Cleanse, Condition, Create i Complete. Opsežna ponuda uključuje: Organic proizvode , Age-Defying therapy koji ciljaju na 5 ključnih znakova starenja kose i Lab lijek; naš novi proizvod u salonu koji se nalazi u samo profesionalanlnom asortimanu tretmana.

  • Edukacija

    Obrazovanje je u srcu našeg brenda . Učimo od najboljih koji jamče iznimne styling rezultate i ultimativno iskustvo u salonu. label.m stilisti imaju koristi od visoke razine obrazovanja te od 24 akademije na globalnoj razini od strane Toni & Guy Međunarodnog umjetničkog tima, dobitnika više od 50 britanskih Frizerskih nagrada. Vjerujemo da je filozofija našeg uspjeha motivacija, inspiracija i obrazovanje.

  • Nasljedstvo

    label.m je rođen iz ljubavi prema kreativnosti i iz strastvene posvećenosti prema frizerskom zanatu. Kreiran u u Londonu 2005. Od strane Toni Mascola, predsjednika Uprave te Sache Mascolo-Tarbuck, Global Creative Direktora, brand utjelovljuje londonski Brit-Cool kolektiv mode i glazbe. Dugogodišnje iskustvo razvoja proizvoda u kombinaciji s legendarnim umjetnički timom ima viziju razvoja novih styling tehnika i dinamičnih inovacija proizvoda koji utjelovljuju najnovije couture i modne trendove kose.

  • Tehnologija

    Naša kolekcija je mjesto sudaranja umjetnosti i znanosti. Inovativne, istestirane formule kombiniraju ekskluzivne tehnologije sa prirodnim aktivnim sastojcima i esencijalnim uljimakako bi osigurali vrhunske performanse i besprijekorne rezultate.

    Enviroshield Complex: Kombinacija maslinovog i avokado ulja , tropske trešnje i snažnog UV filtera optimiziraju sjaj i štite od toplinskih aparata, blijeđenja boje i UV zraka.

    Tri-Molecular Complex: Tri različite veličine molekula dobivenih iz ekstrakta soje, zobi i aminokiselina obnavljaju kosu iznutra prema van i istovremenu hidratiziraju i daju volumen.

    M-Flex 3 Complex: Sadrži ultra hidratantne sastojke uključujući i Cupuacu maslac koji zaglađuje i izravnava kosu.

    Coil Complex 626: Trio aminokiselina- glutaminske kiseline, glicina i alanina oživljavaju i jačaju kosu te definiraju kovrče.

    Rejuven-8tm-Complex: Luksuzna mješavina koja sadrži ekstrakt bijelog kavijara koji se suprotstavlja ključnim znakovima starenja, a kosa izgleda revitalizirana, glatka i mlađa.

    Tri-K Tri-Keravitaplex Complex: Veganski proteini dobiveni iz riže, graška i krumpira targe4tirano ulaze u sve slojeve kose i obnavljaju manjak proteina, hrane i štite kosu iznutra prema van

label.m kampanje

label.m proizvodi

label.m je nagrađivani pobjednik te modno-nadahnut razvio je paletu proizvoda za njegu kose od strane profesionalnih stilista pod kreativnim okom dinamičnog međunarodnog umjetničkog tima na čelu s Tonijem Mascolo & Sacha Mascolo-Tarbuck. Misija label.m je potaknuti i njegovati kreativnost i osobnost među profesionalnim stilistima i klijentima širom svijeta.

label.m je brend zamišljen u salonu, a ne u laboratoriju. Dinamična, nagrađivana, modna kolekcija voljena je od stručnjaka i klijenata diljem svijeta. Pokrenuta u 2005 s 15 prepoznatljivih proizvoda, trenutna kolekcija label.m proizvoda uključuje ukupno njih 61, kategoriziranih u jednostavan 4C sustav: Cleanse, Condition, Create i Complete. Opsežna ponuda uključuje: Organic proizvode, Age-Defying therapy koji ciljaju na 5 ključnih znakova starenja kose i Lab lijek; naš novi proizvod u salonu koji se nalazi u samo profesionalanlnom asortimanu tretmana.

Stručnjaci za njegu kose šalju snažnu poruku modnom svijetu lansiranjem label.men linije  – službenog proizvoda London Fashion Week-a – koju su razvili Sasha Mascolo-Tarbuck i  Toni&Guy tim.

WEBSHOP - label.m